Üst Menü

                        

26 Nisan 2012 Perşembe

İlkenin Cicileri





Büyük ailemizin küçüklerinden biri sevgili İlkemizin de bahar bebeği ve 10 Nisan da İki yaşını bitirdi küçük hanım.Yamanın doğum günü kutlamaları dolayısıyla onun partisine katılamadık ama annemle birlikte ilke için ciciler hazırladık...


Etek ve tişört tamamen anneme ait o yaparken ben de öğreniyorum.
Çantaya kuş gözleinin eklenmesi tek katkım.



Ve taa taa taaa taaammmm benim hediyem keçe rakamlar .Acele hazırladığımdan   açık hallerini fotoğraflayamadım ama bir set daha hazırlıyorum onları da yakında paylaşıcam.

2 yorum:

  1. gonlune saglik,,,,,dikenlerin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Annenin de senin de ellerine sağlık. Çantayı çok beğendim. Keşke detaylarını yakından fotoğraflasaydın :(

    YanıtlaSil