Üst Menü

                        

2 Haziran 2012 Cumartesi

Çantalar...

 Bu aralar kendimi dikişe öylesine kaptırdım ki yaptıklarımı paylaşmayı unutuyorum.Bugün Koşuyolu parkında Velidebağ Huzurevi yararına düzenlenen kermese gitmeden önce bazı çantaları fotoğraflamayı akıl edebildim.Kermes yarın da devam ediyor İstanbul da olan arkadaşları beklerim.

 Çantaları eleseri sitesinde dükkanıma eklemeye başladım yavaş yavaş emeksensin de de yerlerini alacaklar.Şimdilik birer adet çalıştım ama siparişleri iki gün içinde gönderebilirim.Dilerseniz astar renginde ya da ebatlarda değişiklik de yapabilirim.



 Haziran sonunda tatilde olmayı planlıyoruz aksilik olmazsa gidene kadar durmak yok dikmeye devam bir de dönüşte bir fotoğraf kursu ayarlarsam süper olacak....


Herkese keyifli bir pazar diliyorum,iyi geceler....

2 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar, bol satışlar.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bugün kermeste saatli olan genç bir hanıma gitti.Güle güle kullansın...

    YanıtlaSil