Üst Menü

                        

19 Şubat 2012 Pazar

Karanfil serisi



Bu pazar tüm hastalık,yorgunluk ve dağınıklığı bir kenara bırakarak fotograflara verdim kendimi.Ve karşınızda karanfil desenli seri bir daha önce yeşil ve gri tonları paylaşmıştım.Bunlarda diğerleri...
Çividi mavi-turkuaz


Çividi mavi-fuşya Bu kumaşlarla çalışmayı çok sevdim.Renkler her çalışmada farklı sonuç veriyor, her malzeme almaya gidişimde yenilerini keşfediyorum.Oyuncakçı dükkanına girmiş küçük bir çocuk gibiyim.

















İşte en sevdiklerimden biri Mercan-Mor 








Mercan-Gri 










Füme - Fuşya













Füme -Gri
Bu gecelik burada biter yarın bahar dallarında görüşmek üzere....


1 yorum:

  1. berna hanım en üstteki mavi karanfilliyi çok beğendim. Gerçi hangisini beğeneceğimi şaşırdım. Hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil