Üst Menü

                        

14 Kasım 2010 Pazar

atolye düzenleyiciler-yün sepeti



Çalışma odamızı hobi faaliyetleri için alıkoyduğumdan beri bir sürü malzeme toplanmaya başladı ve artık onları düzenki tutabilmek içinde yeni düzenleyiciler yapmak gerekiyor.
                                                                                                                                                                                    

 İşe renkli örgü iplerimi derli toplu tutacak ve rahat taşıyabileceğim sepetle başladım.Hem güzel bir geri dönüşüm oldu hem de kullanışlı.....



 Öncelikle en büyüklerinden bir pet şişeyi sepet ölçülerine yakın kestim sonra ekyafla sonra da annemin dikişlerinden artan mavi polarla kapladım.

En büyük yardımcımda silikon tabancasıydı.Kat yerlerindeki kusurları örtmek içinde eşimin eskiyen bir kot pantalonunda iki parça daire  çıkardım birini sepetimin içine diğerini ise altına yapıştırdım.
Kolay taşınabilmesi içinde polar ve kot parçalarından hazırladığım şeritlerle bir saç örgüsü bant örerek sap taktım.İşte son hali....


1 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş. Görmesem içinde su şişesi olduğu aklıma gelmezdi. Elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil