Üst Menü

                        

26 Ocak 2012 Perşembe

tülbent şallar

 Nerden başlasam nasıl anlatsam içim içime sığmıyor,bu yemenileri ilk gördüğümde de çok heyecanlanmıştım kargodan gelen paketi açtığımda da....sağ olsun Vedat bey kapalı çarşıya gidecek fırsat bulamadığım için telefonda anlaşabildiğimiz kadarıyla renk ve desenleri seçerek gönderdi.



Şimdilik bunlar döküldü elimizden ,elimizden diyorum her ne kadar ben tasarlasamda hazırlanmasında annemin,fotograf çekimlerinde kardeşim ve eşinin çok yardımı var.Sonuçlar pasaj ve emeksensinde 

4 yorum:

  1. kumaşlara da, şallara da bayıldım..uzun süredir blog sahibi olup da tembellik yapmanız iyi olmamış...elinizden süper işler çıkacak, bir çok takipçiniz olacak gibi görünüyor..
    Ellerinize sağlık.. Benim bloguma da beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Öblem yeni işlere başlamak için cesaret verdin...

    YanıtlaSil
  3. evet gerçekten ben de beğendim. Çok zevkli bir çalışma olmuş eline sağlık sevgiler.
    Ayşenur

    YanıtlaSil
  4. bu şalları çok beğendim canım bunların kare olanları varmı birde fiyatını bloğuma bilisini bırakırsanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil